Cum cresti eficienta evenimentelor si a networking-ului prin tagging

Atunci cand vrei sa organizezi un eveniment reusit trebuie sa stii ca, pe langa calitatea prezentarilor si a speakerilor, o importanta esentiala o are si cresterea interactiunii dintre participanti. Evenimentele reprezinta ocazii foarte bune pentru networking, pentru initierea unor parteneriate de afaceri si schimb de idei. Insa cum poti creste interactivitatea participantilor in pauze si in sesiunile de networking? 

Cum cresti eficienta evenimentelor si a networking-ului prin tagging
Cum cresti eficienta evenimentelor si a networking-ului prin tagging

Tag yourself!

Pune la dispozitia participantilor cartonase colorate, fiecare culoare reprezentand preferinta pentru o tema anume, sau ecusoane cu diverse tag-uri in stransa legatura cu tema conferintei sau a evenimentului. Ofera-i fiecarui participant posibilitatea de a-si alege un cartonas ori un ecuson cu tag-ul preferat dintre cele propuse se tine .

Tag-urile creeaza grupuri si faciliteaza comunicarea

Pentru un eveniment care are ca tema promovarea eficienta, de exemplu, poti crea cartonase cu termeni specifici, care sa oglindeasca preferinta personelor din public pentru un anumit tip de promovare sau pentru o anumita latura a promovarii.

Online, offline, adwords, TV, SEO, PR sau marketing pot fi doar cateva dintre tag-urile potrivite pentru clasificarea participantilor la networking.

PR2advertising.ro va folosi acest concept inovativ in cadrul conferintei „Branduri si branding”, de marti, 24 mai.

Tu ce tag iti alegi?

Afla mai multe despre tagging din ghidul GRATUIT:  Cum cresti eficienta evenimentelor si a networking-ului prin tagging

Daca tu inca nu te-ai inscris la conferinta, completeaza formularul de inscriere si vino la eveniment. Inscrie-te aici http://pr2advertising.ro/conferinta-branduri-si-branding-editia-ii-24-mai-2016/ si participa Gratuit!

Evenimentul este sustinut de SEOmark.ro, sponsorul principal al conferintei si moderat de Dorina Florea (TVR1).

Sponsori secundari: Head Innovation, Invox.ro, Pac Pac StudioS.

Partener media principal: Comunicatedepresa.ro

Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, Calendarevenimente.ro, Garbo, LivePR, Woman2Woman.ro, Ziare.com.

Despre conferintele PR2Advertising.ro

Conferinta „Branduri si branding” face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.

Despre PR2Advertising.ro

PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul „stay in touch with your target”, PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *