Speakerii conferintei Femei de cariera: Mihaela Stoica (pastel)

A V-a editie a conferintei Femei de cariera, organizata de Woman2Woman.ro sambata, 19 martie 2016, vine cu informatii esentiale in cariera si in viata profesionala, povesti care sa te inspire, dar si cu speakeri pe masura. Mihaela Stoica (Client Service Director pastel) este unul dintre speakerii pe care ii vei putea intalni in cadrul evenimentului.

Mihaela Stoica - conferinta 19 martie 3016Mihaela Stoica este Client Service Director in cadrul agentiei de comunicare integrata pastel, coordonand departamentul de client service si gestionand proiecte integrate.

Cu o experienta de 7 ani, din cei 10 ani ani pastel, Mihaela s-a dezvoltat si a crescut profesional odata cu evolutia agentiei.  Impreuna au ajuns la un nivel de maturitate si expertiza, ce au dus la construirea unui portofoliu de servicii ce pot oferi campanii integrate clientilor.

Expertiza in marketing corporativ si marketing digital sunt componentele pe care le-a gestionat si in CEZ Romania, unde a planificat, coordonat si implementat campanii de marketing in cadrul Departamentului de Marketing, Brand&PR.

Este absolventa a Facultatii de Stiinte Politice dar si a Facultatii de Istorie din cadrul Universitatii din Bucuresti.

Pe Mihaela Stoica o poti cunoaste pe 19 martie, sambata, la a V-a editie a conferintei „Femei de cariera”. Inscrie-te completand formularul de aici: http://woman2woman.ro/conferinta-femei-de-cariera-19-martie-2016-editia-v/

Evenimentul este sustinut de sponsorii principali: SEOmark.ro (cursuri si servicii pentru business-uri online) si World Class Romania, dar si de sponsorii secundari: Himalaya Wellness, Editura All, Sian Books, Linkage Romania, Hotel Iaki Mamaia, Creative News si PacPac StudioS.

Partener media princial: Acasa.ro

Parteneri media secundari: Business24, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, Garbo, Iubimsigatim.ro, Kudika, LivePR, Mujer.ro, PR2Advertising, Ziare.com

4 Replies to “Speakerii conferintei Femei de cariera: Mihaela Stoica (pastel)”

  1. These clothes are absolutely fabulous. If you love fashion, imagine the fun of shopping with any of these women. Advanced Style is such a fitting name, not only because of the women and their years, but because I cannot imagine a younger person being able to carry these clothes. They are so at once wordly, soaphsticited while at the same time artistic and whimsical in such a manner that you have to have lived an amount of years for them to suit you at all. If that makes any sense.

  2. Hi! I don’t write too regularly as work and life gets in the way. I use my Blog more as a way of sharing things I don’t want to put on Facebook. I spend a few hours here and there on it, but maybe that will increase in the future. Good luck!

  3. si de obicei acesti “nice guys” din timpurile noastre , desi se poarta frumos, in adancul lor femeia simte ca ei se astepta la ceva din partea ei. Iar daca ea nu “ii pica” pana la urma, el incepe sa ii poarte ura, cum ca el a facut tot ce trebuia, iar ea este doar o profitoare.nu stiu cine a zis , da a zis-o bine : “The mass of men lead lives of quiet desperation” .. ceea ce aparent este o resemnare din partea lor, de fapt este o disperare in interior

  4. All' illuminato anonimo delle 18:14 vorrei dire che non credo conosca bene coloro che votano per SEL e, tanto meno, quale sia il loro pensiero;inoltre il fatto che si definisca democristiano è tutto dire

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *