7 ani de Cupio – de la vis la realitate!

In urma cu 7 ani, in Timisoara, 2 tineri indrazneti puneau bazele unui magazin online de cosmetice, dupa o investitie de 10.000 de euro. Asa ar putea incepe o poveste de succes a oricarui brand. Insa, aceasta nu este povestea unui brand oarecare. Este povestea Cupio.

Cupio, brandul romanesc infiintat in urma cu 7 ani la Timisoara, a pornit la drum ca un vis al celor doi tineri: Raluca si Razvan Stefanescu. Dupa numai un an de activitate insa, visul incepea deja sa capete amploare. O cifra de afaceri frumoasa, de 120.000 de euro, 7 angajati si deja 3 magazine fizice defineau Cupio ca un brand cu potential enorm pe piata din Romania.

Astazi, dupa 7 ani de la deschiderea magazinului online de produse cosmetice profesionale, Cupio masoara o echipa impresionanata, detinand magazinul online de la care a inceput visul, plus alte 11 magazine fizice pe tot teritoriul Romaniei.

Nu a fost usor, iar dupa cum spune Raluca “nici in ziua de azi nu este simplu si probabil nu va fi usor nici peste 10 -20 de ani”, insa intr-un final, Cupio a ajuns la indeplinirea visului pe care cei doi tineri l-au avut atunci cand au plecat la drum.  Pe vremea cand se lansau in afaceri, Raluca, absolventa de stiinte economice si fosta angajata in multinationala, visa sa deschida primele magazine Cupio in mall-urile din Romania. Iar Razvan, fost detinator al unui magazin in Timisoara, avand studii de turism la baza, visa sa transforme Cupio intr-un brand international, demonstrand ca si in Romania se poate face business la acest nivel.

Iata ca dupa doar 7 ani de activitate, Cupio e prezent in toata Romania, datorita celor 11 magazine, iar livrarile se fac pe suprafata intregului continent. Astfel, ceea ce la inceput era un simplu magazin online de oje si lacuri de unghii importate din tari straine, astazi a devenit o afacere profitabila cu produse de make-up profesionale si o gama vasta de produse de ingrijire personala si dotari pentru saloanele din domeniul infrumusetarii.

 

Cupio in 2019 – stocuri de peste 10.000 de produse si 11 branduri proprii

La momentul actual, pe magazinul online se comercializeaza peste 10.000 de produse, iar Cupio reuneste o gama de 11 branduri proprii de oje semipermanente, make-up, produse de ingrijire personala, gene false, lacuri de unghii si produse din gama de epilare.

Cele mai vandute produse in magazinele Cupio sunt gamele de oje semipermanente, lacurile de unghii si genele false.

Cupio ruleaza in prezent in cele 11 magazine fizice vanzari de peste 6,5 milioane de euro. Pragul setat de cei doi tineri antreprenori pentru 2019 este depasirea a 10 milioane de euro. Iar la momentul actual, planurile de extindere a brandului Cupio nu se opresc aici.

Razvan si Raluca planuiesc sa deschida inca 5 magazine noi in Romania, in urmatorii 2 ani, investitia necesare fiind de minim 100.000 de euro / magazin.

Iar visul lui Razvan, acela de a trece Cupio peste granite nu se opreste doar la livrari in UE. Cei doi antreprenori planuiesc sa isi deschida si magazine fizice in afara granitelor, asa cum deja au reusit, prin intermediul unor parteneri, in Italia.

 

Asadar, dupa doar 7 ani de activitate, Cupio devine deja unul dintre cele mai reprezentative branduri pe piata de cosmetice profesionale si produse de make-up. Iar brandul gandit si adus la viata de cei doi timisoreni, Raluca si Razvan Stefanescu, este in plina dezvoltare, crescand tot mai mult si din ce in ce mai frumos, de la an la an.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *