Iulian Nitulescu (INVOX Call Tracking) – un proiect curajos si de viitor

Cu o experienta in zona de marketing si vanzari, Iulian Nitulescu este CEO si cofondator la INVOX Call Tracking, un SaaS B2B (Software as a Service / Software ca Serviciu) care ajuta business-urile din orice industrie pentru a-si masura apelurile telefonice din cadrul campaniilor de marketing. Desi pentru majoritatea industriilor este necesar acest tip de serviciul Call Tracking, Iulian sustine faptul ca industriile precum turismul, imobiliarele sau serviciile medicale au neaparat nevoie de aceasta solutie.

Pentru a vedea mai exact ce inseamna si cum functioneaza business-ul lui Iulian, i-am adresat cateva intrebari.

Care sunt particularitatile business-ului tau?
R: INVOX rezolva o mare problema cu care se confrunta majoritatea afacerilor, si anume masurarea si optimizarea apelurilor telefonice rezultate din campaniile de marketing. Fara o solutie de call tracking este practic imposibil sa atribui corect sursa conversiilor offline, cum sunt apelurile telefonice. Orice afacere care aloca un buget lunar de marketing din care rezulta apeluri telefonice, trebuie sa foloseasca un soft de call tracking, pentru a masura eficienta campaniilor de marketing.

Cum sperai sa se dezvolte business-ul tau atunci cand l-ai inceput?
R: Bineinteles, toti antreprenorii la inceput de drum viseaza inorogi.

Cat ai obtinut din ceea ce ti-ai propus initial?
R: Asteptarile noastre in ce priveste proiectul INVOX se modifica de la an la an, iar fata de ceea ce ne-am propus pentru anul acesta pot spune ca suntem la 80%.

Care crezi ca sunt provocarile business-ului tau?
R: Constientizarea de catre proprietarii de business ca este important sa vada cum se cheltuie bugetele de marketing si ce rezultate obtin.

Care sunt 3 lucruri de care ai nevoie in perioada urmatoare pentru a-ti creste business-ul?
R: Cele trei lucruri sunt doua – time management mai bun si zile de 36 de ore.

Care sunt planurile tale de business pentru urmatorii ani?
R: Dorim sa ne extindem pe pietele externe.

Ce i-ai recomanda unui antreprenor la inceput de drum?
R: In primul rand sa se asigure ca business-ul lui rezolva o nevoie reala. Apoi, sa aiba incredere in idea lui de business, sa nu renunte, si sa se foloseasca de toate relatiile pe care le are pentru a-si vinde produsul/serviciul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *