Piata produselor de infrumusetare in crestere cu peste 8%. De ce au afacerile de infrumusetare atat de mult succes?

Inca din 2016, pana in prezent, piata cosmeticelor si a produselor profesionale de make-up a crescut incredibil de mult. Iar in 2018, conform analizei Topuri BrandZ™ cresterea a fost de aproximativ 8% cifrele pietei de beauty depasind 6 miliarde de lei, in comparatie cu doar 1%  in 2017. Aceasta nisa demonstreaza inca odata ca este una dintre cele mai profitabile piete din Romania.

 

De ce au atat de mult succes afacerile de infrumusetare?

Calitatea produselor

Unul dintre principalele motive pentru care Romania incepe sa fie din ce in ce mai vizibila pe aceasta piata, spun specialistii, este faptul ca din ce in ce mai multe branduri incep sa lucreze cu produse 100% profesionale.

Spre exemplu, in 2012 se lansa in Romania brandul Cupio – un magazin de cosmetice de inalta calitate. Pana in prezent, acest brand s-a extins la nivel national, acaparand 5 dintre cele mai mari orase din tara. Iata, asadar, ca in mai putin de 10 ani de la lansare brandul 100% romanesc Cupio a ajuns sa reprezinte o afacere de succes cu 10 magazine fizice si o platforma online, plus un portofoliu de peste 10.000 de produse.

De asemenea, Cupio a lansat deja 9 branduri proprii de produse in diverse game. Puteti gasi in magazinele lor produse de make-up, manichiura, unghii false, geluri UV si diverse tipuri de gene false.

Disponibilitatea produselor in mediul online

Conform unor analize realizate de KeysFin, un segment aflat in continua crestere pe aceasta piata este cel al vanzarilor online. Acesta s-a dezvoltat semnificativ mai ales in ultimii 2 – 3 ani. Profiturile aduse in aces domeniu de catre magazinele online – cum este si Cupio, au explodat de la an la an, ajungand sa reprezinte o crestere de peste 20% in comparatie cu deceniul trecut.

Gama vasta de produse

Un alt motiv principal pentru care aceste afaceri au succes, este faptul ca ele ofera o diversitate de produse (sau servicii in cazul saloanelor de infrumusetare) greu de egalat. Producatorii isi tot reinventeaza anual brandul si ii adauga produse, game noi, accesorii noi.

Dupa cum spuneam, in mai putin de 10 ani, iata Cupio a dezvoltat deja 9 branduri proprii si peste 10.000 de produse. De la produse de baza in infrumusetare si kit-uri complete de make-up pana la accesorii ale acestor game: adezivi gene false sau accesorii de extensii gene.

Pretul competitiv

Dat fiind faptul ca inca piata din Romania nu este foarte bine dezvoltata in directia produselor de make-up si inca este in crestere, pretul este un element definitoriu in succesul afacerilor din acest domeniu.

Din ce in ce mai multe branduri apar pe piata si astfel preturile trebuie sa fie foarte competitive incat fiecare afacere din domeniu sa poata supravietui si chiar sa se dezvolte, asemeni brandului dat de noi ca exemplu.

Pe site-ul Cupio pot fi gasite o multime de produse la preturi extrem de atractive pentru orice buzunar. Pe o piata atat de dinamica, Cupio reuseste sa ofere inca produse de cosmetica profesionala la un pret accesibil. Puteti decoperi pe site oferte speciale la intreaga gama de produse, in categoriile de make-up, epilare sau manichiura, acolo unde veti gasi cele mai frumoase geluri uv colorate.

In ceea ce priveste viitorul acestei piete, statisticile sunt extrem de optimiste. Specialistii considera ca piata va evolua din ce in ce mai mult, fiind mai vizibil ca niciodata ca ne indreptam spre un mix de vanzare, asemanator celui occidental. Cat de repede se poate intampla acest lucru insa, tine de puterea de cumparare a romanilor si de nivelul lor de educare, de modificarea unor obiceiuri de consum impamantenite de-a lungul anilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *