De se sa apelezi la tehnica PDR pentru reconditionarea caroseriei un automobil de colectie

Frumusetea unui automobil rar, de colectie, bine intretinut va crea senzatie si va impresiona chiar si un neprofesionist. Poti sa fii sigur ca toti vor observa imediat culoarea frumoasa, forma impecabila si vopseaua stralucitoare. Mentinerea acestor masini in stare perfecta de functionare, dar si a caroseriei in stare impecabila, implica timp, daruire si investitii considerabile.

 

Masinile de colectie cu vopseaua originala sunt cele mai valoroase

Din pacate, o simpla lovitura in caroserie poate distruge rapid farmecul unui automobil vechi, care are inca vopseaua aceea originala pe care colectionarii o adora si o apreciaza. De aceea, este nevoie de metode de reparatii adecvate care nu necesita revopsire.

In acest context, repararea adanciturilor din caroserie fara vopsea are numeroase beneficii si este una dintre cele mai bune metode pentru a pastra in stare impecabila un automobil de colectie. Indiferent daca ai nevoie de reparatii lovituri grindina fara vopsire sau doar de reparatii minore pentru o caroseria cu adancituri a unei masini rare si scumpe de colectie, tehnica Paintless Dent Repair sau PDR este cea mai buna alegere.

Tehnica PDR poate restaura stralucirea de odinioara a unui automobil de colectie

banner-v3

 

Daca ai o masina de colectie si esti tentat sa o duci intr-un service traditional de reparatii a caroseriei, opreste-te! Chiar daca pare cea mai buna solutie pentru a repara adanciturile cauzate de grindină sau de lovituri minore, ai face o mare greseala.

In reparatiile traditionale se folosesc metode care afecteaza vopseaua originala si chit pentru umplere a adanciturilor, iar aceste tehnici sunt extrem de paguboase pentru o masina de colectie.

Chiar daca sunt metode folosite de ani de zile pentru a repara adanciturile in caroseriile masinilor afectate de grindina, in cazul masinilor de colectie pun in pericol vopseaua originala. Si, daca va trebui sa o revopsesti, este foarte putin probabil sa reusesti sa nimeresti exact aceeasi nuanta si acelasi finisaj elegant care face din automobilele vechi achizitii valoroase, mult ravnite de colectionari.

Tehnica PDR iti da sansa de a pastra culoarea originala a caroseriei

Am vazut ca tehnicile traditionale de reparatie a adanciturilor din caroseria unei masini necesita si revopsire. Din pacate, potrivirea vopselei este foarte dificila in cazul masinilor de colectie. Chiar si cand vine vorba despre masinile nou iesite pe piata, crearea nuantei originale exacte este o sarcina descurajanta, fiind conditionata de lumina soarelui dar si de marja de eroare standard. Obtinerea aceleiasi culori este un proces complicat si subiectiv care lasa loc pentru erori.

Cand vine vorba despre o masina veche, sansele de a gasi informatii despre culoarea originala sunt mici. Majoritatea producatorilor de autoturisme au informatii despre culoarea tuturor marcilor lor de masini, dar nu si a celor vechi. Iar potrivirea exacta este si mai greu de realizat daca este o masina in doua culori!

Vopsirea automobilelor vechi, de colectie, este mult controversata, motiv pentru care proprietarii acestora vor dori sa pastreze culoarea originala si se vor bucura sa apeleze la metoda PDR. Aceasta este strict mecanica si nu necesita revopsire. Pur si simplu, adancitura este remediata prin apasarea usoara a caroseriei din interior spre exterior pana la obtinerea unui finisaj impecabil.