In ultima perioada vanzarile online au cunoscut o crestere exponentiala, iar marketingul digital e devenit mai important ca oricand. Si, pentru ca exista o piata online special destinata produselor de lux, cu branduri renumite, tendintele sunt prezente si in aceasta nisa, necesitand strategii de marketing personalizate.
Comercializarea brandurilor de lux are nevoie de strategii speciale
Comercializarea marcilor de lux sau de designeri necesita multa grija si atentie si este nevoie de o echipa de experti si de serviciile unei agentii de marketing online cu experienta in domeniu. Aceasta este cea mai buna solutie atat pentru a intra pe piata, cat si pentru a domina scena de moda si a face fata concurentei.
Strategiile de marketing online pentru un brand de lux sau produse de designer trebuie orientate catre publicul tinta si implica identificarea tipului de oameni interesati sa investeasca in acest tip de produse. De asemenea, continutul trebuie personalizat astfel incat sa fie cat mai bine primit si sa atraga.
Imaginile trebuie sa fie cat mai bine realizate, iar povestea trebuie spusa cu autoritate si personalizata exclusiv pentru clientii interesati de moda. Nu trebuie uitat faptul ca cei interesati de branduri de lux sunt obisnuiti cu experienta vanzarilor cu amanuntul a produselor personalizate si, uneori, realizate exclusiv pentru ei.
Trebuie elaborata o strategie eficienta de preturi
Daca marca pe care o comercializezi este de lux, este absolut necesar sa te asiguri ca schema de preturi reflecta calitatea produselor. Nu trebuie sa uiti ca motivul pentru care produsele tale se vand atat de bine este tocmai faptul ca sunt din categoria celor de lux.
Brandurile de lux trebuie sa fie prezente pe retelele sociale
Una dintre cele mai mari greseli care se fac in industria modei si a produselor de lux este ignorarea retelelor de socializare si, in special, a Instagramului. Scopul acestuia este sa castige autoritate pe baza expertizei estetice.
Brandurile de lux arata fabulos, ofera privitorului o prima experienta vizuala deosebita si trebuie prezentate corespunzator, cu ambalajul si imaginea specifica marcii. Partajarea continutului placut din punct de vedere estetic este una dintre caracteristicile de baza ale postarilor de pe Instagram si, cu cat fanii distribuie mai mult, cu atat mai multi oameni ajung la produsul tau.
Alte platforme ideale pentru promovarea marcilor de lux sunt Pinterest, Facebook si Twitter.
Site-ul trebuie sa aiba un aspect cat mai modern si mai rafinat
In lumea modei si a luxului, aspectul este cel care primeaza, iar site-ul tau trebuie sa reflecte acest adevar. Gasirea designului potrivit pentru un site cu produse de lux este esentiala pentru a ajuta clientii sa se simta cat mai confortabil in timpul cumparaturilor.
Estetica site-ului ar trebui sa ofere experiente placute, iar arta combinarii culorilor si designul rafinat te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate estetice. De aceea, cand vine vorba despre un site de lux, este esential sa apelezi la o echipa de experti in design web capabili sa ofere brandului tau imaginea potrivita.
Vei sti ca au procedat corect daca site-ul arata la fel de spectaculos ca si brandul tau.
Site-ul pentru un brand de lux are nevoie de SEO? Desigur!
Tehnicile de optimizare SEO sunt utile pentru orice nisa si domeniu de activitate, iar industria competitiva si in continua schimbare a modei nu face exceptie. Daca Google are o idee buna despre marca ta, vei ajunge mai usor in primele pozitii ale rezultatelor cautarilor si, prin urmare, vei fi gasit de mai multi posibili clienti interesati de produsele de lux.
Optimizarea SEO se poate realiza prin audituri si modificari ale site-ului, redactarea de continut de calitate, realizarea de video-uri si prezenta intensa pe retelele sociale.
In concluzie, daca ai un produs spectaculos, trebuie sa ai si o prezenta pe masura in mediul online, iar acest lucru il poti realiza doar apeland la expertii in web design si SEO.
Daca vrei sa afli mai multe despre optimizarea SEO, descarca si citeste acest ghid gratuit.