Trei tipuri de comunicate de presa potrivite pentru afacerea ta

Chiar daca nu reprezinti o companie mare, comunicatele de presa te pot ajuta sa obtii mai multa vizibilitate, dar si link-uri pentru site-ul companiei. Nu te gandi sa presa nu mai preia comunicate si munca ta va fi in van. Chiar si asa, te poti folosi de site-urile de comunicate de presa pentru a deveni mai vizibil si nu numai.

  1. Comunicat de presa lansare proiect

Sigur si tie ti-au atras atentia anumite articole sau comunicate despre afaceri deosebite sau pe nise nou aparute. Noutatea poate fi un element care atrage, insa, chiar daca business-ul sau proiectul tau este intr-un domeniu cu concurenta mare, nu inseamna ca nu mai trebuie sa comunici. Din contra.

Concentreaza-te, insa, pe elementele care diferentiaza afacerea sau serviciul tau de celelalte existente pe piata. Si pune accentul pe facilitati sau avantaje pe care acestea le ofera si pe care concurenta fie nu le are, fie le foloseste deficitar.

Si nu trebuie sa uiti niciodata ca promovarea e esentiala, asa ca fa tot ce poti pentru ca afacarea ta sa devina cunoscuta. Foloseste-te de orice mijloace. Doar asa vei ajunge la un numar mai mare de potentiali clienti.

  1. Comunicat de presa lansare site

Orice afacere trebuie sa aiba un site. Oricant de mic ar fi business-ul tau, un site bine realizat te va ajuta sa cresti, daca il vei promova eficient. Site-ul companiei este cartea de vizita care ii ajuta pe potentialii clienti sau parteneri sa inteleaga care e domeniul afacerii si ce beneficii poate sa le ofere. Un site bine realizat poate fi si un „agent de vanzari”, adica poate face o parte din vanzare. Nu degeaba specialistii in marketing online vorbesc despre site-uri care vand. Si nu e nicio exagerare.

Asadar, daca tocmai ai lansat un site, nu uita sa comunici asta, mai ales daca pagina web a afacerii tale are facilitati sau elemente inedite. Tocmai acestea pot ajuta comunicatul tau sa fie mai interesant si sa ajunga, astfel, la un numar mai mare de utilizatori, prin distribuire.

  1. Comunicat de presa – premii / distinctii

Daca participi la competitii din domeniul tau si compania ta castiga o distinctie, comunica asta. Premiile si distinctiile obtinute contribuie la cresterea autoritatii unei companii si a credibilitatii. Prin urmare, e important sa si comunici faptul ca firma pe care o reprezinti a fost „validata”. Cu cat autoritatea care ofera distinctia este mai recunoscuta, cu atat mai mare va fi impactul pe care il va avea premiul obtinut de compania ta.

Chiar daca nu te incadrezi in niciuna dintre situatiile de mai sus, nu uita ca e important sa comunici constant, pentru a ramane in mintea oamenilor. Doar astfel te vei putea numara printre optiune lor in momentele in care acestia vor avea nevoie de servicii sau produse pe care compania ta le ofera.

Asadar, nu uita sa comunici cat mai eficient!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *